Pasiūlymas

Esu tikra, kad esate apie šitą akciją jau skaitę kuriame nors socialiniame tinkle. Aš, aišku, negaliu nesudalyvauti, nes 1. čia knygos :), 2. pats veikimo principas man labai patinka, 3. akivaizdi nauda VISIEMS!

Tai apie kokią gi akciją aš čia kalbu ir kokia jos esmė?

DALINTIS KNYGOMIS!

Kaip tai veikia?

Tavo užduotis yra išsiųsti knygą vienam asmeniui. Atgal gausi keletą ar net kelioliką knygų. Nebūtina būti Lietuvoje, kad galėtum dalyvauti. Kuo toliau esi - tuo geriau! Jei susidomėjai šia akcija, parašyk komentarą po šiuo įrašu (arba raštelk man per socialinius tinklus / į jurgita.petniunaite@gmail.com), o aš tada parašysiu daugiau informacijos.

Pažadu, bus labai smagu! :)
O aš į tai žiūriu kaip į mini eksperimentą ir po kurio laiko papasakosiu apie savo dalyvavimo šiose dalybose rezultatus ir apie visą procesą. O dabar reikia pagalvoti, kokią čia knygą išsiųsti...

Garbės žodis, juk visi žino, kad gauti knygas dovanų yra LABAI FAINA!

Komentarų nėra