Ką skaičiau 2016-ais

Ši kukli krūvelė ir, žinoma, Kindle talpina beveik visas 31 knygą, kurią skaičiau šiemet

Beveik lygiai prieš metus į tinklaraštį įkėliau savo 2015-ųjų topą. Manau, kad tai taps mano kasmetine tradicija. Visai smagu dar kartą peržvelgt visas per metus perskaitytas knygas ir įvardinti aiškiai, kurie pasirinkimai buvo geri, ko geriau būtų nekartoti, į ką labiau koncentruotis kitamet. Tad pradėkim be jokių ilgų įžangų.
2016 metais perskaičiau 31 knygą. Еsu giliai savimi nusivylusi, nes tai dar mažiau, nei pernai! O tikslas tai buvo 50... Niekingai apkaltinsiu aplinkybes - kai gyvenimas nelengvas, tai į pomėgius nesitiesia rankos.
Kaip ir buvo galima tikėtis, pernai metų pabaigoje įsigytas Kindle man labai pasiteisino. 20 knygų skaičiau elektroniniam formate ir tik 11 - popierinių. Turbūt tai turėjo įtakos ir tam, kad net 19, t.y. 61% skaitinių įveikta angliškai! Tuo džiaugiuosi, aktyviai naudoti užsienio kalbą ir plėsti žodyną visada yra tik į naudą. Lietuviškai perskaityta 12 knygų.
Goodreads.com man sufleruoja, kad iš viso įveikiau 11 050 puslapių. Ilgiausia knyga - "Haris Poteris ir Ugnies taurė" (734 psl.), trumpiausia - "Vyrai ir moterys iš Edeno" (121 psl.). Kadangi lietuvių ir anglų kalba leistų versijų puslapių skaičius gali nesutapti, ši informacija gali būti truuuuputį netiksli ;).
Vidutiniškai vienoje mano šiemet skaitytoje knygoje buvo 356 puslapiai.

*drum roll*
O dabar imkimės mano metų TOP knygų!
Metų populiariausiaJojo Moyes "Po tavęs". Šią knygą perskaičiau vieną pirmųjų ir ja jūs nesiliaujate domėtis! Каžkoks pamišimas! :))
Metų mokslinė fantastikaAndy Weir "Marsietis". Labai gera knyga, kurią paprastam žmogučiui, kuris nebaigė VU Fizikos fakulteto, suprasti vietomis nelengva, bet užtai labai įdomu.
Metų guilty pleasure - Kiera Cass "Atranka" knygų serija. Vis dar negaliu patikėti, kad perskaičiau visas pagrindinės serijos knygas... Juk tai kaip prastas realybės šou! Bet ginčytis negaliu, įtraukė velniava.
Metų guilty pleasure Nr. 2Anna Todd "After. Kai mes susitikom". Žiauriai paaugliška, banali, tuštoka, bet ir vėl - labai jau prikausto dėmesį. Netoliese guli antra dalis, kitais metais tikėkitės apžvalgos :)).
Metų young adult - Leigh Bardugo "Šešėlis ir kaulas". Kokybiška, įdomi, siužetas patraukia, erdvė sukurta gerai, paremta rusų kultūros motyvais. Man patiko! Seriją tikrai skaitysiu toliau.
Metų emocijaRūta Šepetys "Tarp pilkų debesų". Aš nelabai žinau, ar dar ką reikia pridurti. Patriotiška, jautri, paprasta, bet gili istorija, kalbanti visam pasauliui apie mūsų tautos praeitį. 
Metų detektyvas - Boris Akunin "Azazelis". Manau, kad Akuninas taps mano mėgstamiausiu detektyvų autorium. Jis labai stiliovas!
Мetų nusivylimasMaria V. Snyder "Magic Study". Pirmoji serijos knyga "Poison Study" mane tikrai patraukė, suintrigavo, tad tikėjausi, kad siužetas bus vystomas bent jau vienodame lygyje. Antra dalis buvo visiškas žlugimas, ir man liūdna, kad istorija, turėjusi gero potencialo, buvo tikrai paskandinta.
Metų šlamštasRasa Aškinytė "Rūko nesugadinti". Nieko aš daugiau apie šitą knygą nenoriu pasakyti, tik tiek, kad ji yra tiesiog labai bloga. Ir viskas.
Irrr...
Metų knyga - Tahir Shah "Tūkstančio ir vienos nakties šalyje". Jau rašydama knygos apžvalgą sakiau, kad tai mano mylimiausia metų knyga. Niekas tos emocijos nenurungė iki pat gruodžio pabaigos. Tai pasakojimas, alsuojantis gyvybe, pasakomis, paslaptimi, jautrumu. Man jis labai šildė širdį. Eilėje guli dar viena Tahir Shah knyga. Jis tampa dar vienu mano labai mylimu autoriumi. 

Paskutiniame tinklaraščio įraše rašiau, kad galite laimėti mano metų mėgstamiausią knygą, taigi, to mano mini konkurso dalyvis ir gaus šią nuostabią istoriją :). Dovanų dalybos dar nesibaigė, tad galite bėgti į praėjusį įrašą ir sudalyvauti!

O dabar keliu garuojančios arbatos tostą į jūsų sveikatą ir linkiu sau ir jums ateinančius 2017-uosius praleisti taip, kad metų pabaigoje nereikėtų niekingai kaltinti aplinkybių dėl neužsibrėžtų tikslų. Ir kad visuomet rastume laiko gerai knygai!

Varom skaityt!

Komentarų nėra