Vieni metai Taip sau

Su trupučiu (na gerai, ne toks jau ir truputis) baimės ir dideliu noru pirmąjį savo įrašą Taip sau paskelbiau 2015-12-19. Tai ką, pasirodo, šiandien gimtadienis!:) Dar labai nedidelis, bet visai įdomu apžvelgti, ką per tuos metus šiame tinklaraštyje nuveikiau. Įrašas gal bus įdomesnis man pačiai, nei jums, bet jeigu netyčia smalsu pasižiūrėti mano internetinių namų statistiką - prašom, visa jums!

Per šiuos metus tinklaraštyje paskelbiau 33 įrašus. 28 iš jų buvo knygų apžvalgos. Likę 5 - kitomis temomis, bet vis dar susiję su knygomis ir skaitymu.

Aktyviausias tinklaraščio pildymo mėnuo - sausis. Sausį paskelbiau net 6 tinklaraščio įrašus.
Pasyviausias mėnuo - spalis. Neįkėliau nei vieno blogo įrašo. 
Vidutiniškai per mėnesį rašiau 2,75 kartų. Vis tas spalis statistiką gadina :).

Jūs tinklaraštį atsivertėte net 8944 kartus! Beveik 9 tūkstančiai puslapio paspaudimų! Nerealu :) Prieš metus net negalėjau pagalvoti apie tokius skaičius. Gal kažkam tai atrodo visai mažai, bet mane tai labai stebina ir džiugina.
Skaitomiausias mėnuo - 2016 m. sausis: 1167 peržiūros.
Liūdniausias mėnuo - 2016 m. vasaris: 225 peržiūros.

Trys populiariausi tinklaraščio įrašai:
1. Jojo Moyes "Po tavęs"/"After you": 919 peržiūrų.
2. Sveiki gyvi! Įvadinis.: 466 peržiūros.
3. Ką skaičiau 2015-ais: 382 peržiūros.

Neįdomiausi įrašai:
1. Maria V. Snyder "Poison Study": 41 peržiūrа.
2. Maria V. Snyder "Magic Study": 49 peržiūros.
3. Tess Gerritsen "Pražuvėlė"/"Girl Missing": 75 peržiūros.

Komentarų man parašote labai nedaug. Jų tepaskelbta 28, 12 iš jų - mano atsakymai jums. Galiu guostis, kad asmeninių žinučių, laiškų, komentarų, gyvų pastebėjimų ar klausimų susilaukiu daug kartų daugiau :).

Per šiuos metus skaitėte mane iš Lietuvos, Jungtinių Amerikos Valstijų, Didžiosios Britanijos, Rusijos, Prancūzijos, Аirijos, Vokietijos, Norvegijos, Ukrainos, kažkas užklydo net iš Brazilijos! Ir dar daug nepaminėtų šalių, iš kurių peržiūrų buvo bent po kelias :). Plačiai pasklidome, lietuviai! :)

Gal tiek šiandien tos statistikos. Po metų galėsiu palyginti skaičiukus ir įvertinti, kaip viskas pasikeitę.

Džiaugiuosi, kad prieš metus pasiryžau viešai skelbti savo mintis. Man tai ir būdas tiesiog sau dokumentuoti tai, ką perskaičiau ir kokias mintis kažkas sukėlė, ir saviraiškos forma, kai galiu kalbėti platesniam žmonių ratui. Ypač gera išgirsti iš pirmą kartą matomų žmonių, kad mano rekomendacijomis kliaudamiesi renkasi, ką skaityti, taip pat nuostabu sutikti seną pažįstamą, su kuriuo net nepalaikai ryšio, ir jis pradeda su tavimi diskutuoti apie tai, ką rašei kuriame nors įraše. Man dar labai patinka gauti skaitytojų laiškus. Visas tas atgarsis rodo, kad kažkam vistik įdomu, ką aš čia papasakoju. O tai ir skaičiukas parodo - neilgai trukus sukapsės ir 10 000 tinklaraščio peržiūrų. Ačiū, kad skaitote, kad grįžtate. Net nežinote, koks tai medus mano širdžiai :).

Ką norėčiau nuveikti tinklaraštyje ateinančiais metais?
- rašyti daugiau ne tik knygų apžvalgų, bet ir diskusinių įrašų, įspūdžių iš renginių, galbūt net iš kokių nors žavingų knygiškų vietų;
- pabandyti rasti būdą gauti iš jūsų daugiau feedback'o - man vis dar sukutena pilvą įraše gavus komentarą. Nieko nėra įdomiau, nei plačiau padiskutuoti įrašo tema su kitais žmonėmis;
- nebūti spalio Jurgita, kuri paliko tinklaraštį likimo valioje. Būti sausio Jurgita, kuri aktyviai skaito ir rašo jums:).

Daugiau tikslų ar iššūkių keltis nenoriu, nenoriu įsipareigoti prieš save ir prieš jus, tebūna šie mano internetiniai namai ir toliau mano happy place :).

O kadangi čia šioks toks gimtadienis, tai ir dovanų bus - tinklaraščiui greitu metu padovanosiu naują rūbą, o norėdama už palaikymą ir susidomėjimą atsidėkoti jums - savo 2016 metų mylimiausią knygą! Kokia tai knyga, tebūnie staigmena. Sužinosite, kai pačioje metų pabaigoje paskaitysite įrašą "Ką skaičiau 2016-ais" :). Laikinti ir šėrinti tikrai nereikia (na, nebent patys norite:)), užteks čia, komentarų skiltyje parašyti ką nors šitam blogui - pagyrimą, kritiką, palinkėjimą, pastebėjimą, žodžiu, ką tik išneša fantazija. Laimėtoją paskelbsiu sausio pradžioje :). 

Šampanas ir tortas visiems!

Dar vieni metai su knyga!

10 komentarų

  1. sveikinu su gimtadieniu! :)
    suintriguota prizo - labiausiai patikusios knygos - perverciau visus 2016-uju irasus :) gal tai bus Akunino knyga?

    bet kuriuo atveju - Akuninas atsidure mano pirkiniu sarase :)

    Antraja "Raudonosios karalienes" dali esu pasizymejus "Milzino" prenumeratoje. Paskaicius Jusu atsiliepima - nusprendziau istrinti ir neskaityti. Sutaupysiu laiko :)

    Gal girdejote - pasirode nauja knygos "Tarp pilku debesu" autores knyga (Druska jurai). labai rekomenduoju! Gal tokiu laiku skaiciau - pasirode dar stipresne emociskai nei "Tarp pilku debesu"!

    Na ir baltas pavydas del jau perskaitytos Hario Poterio pjeses (laukiu siuntinelio, tad iki kaledu tikiuosi busiu perskaiciusi :))

    na ir is rekomendaciju (tik nezinau ar nesat skaiciusi) - siulau paskaityti "Moiros ir furijos" (nepamenu autoriaus) ir H.Kent "Paskutines apeigos" - man asmeniskai sios dvi knygos yra siu metu atradimai. Nors daugiausiai verkiau skaitydama R. Sepetys knyga :)

    daug geru knygu ir kurybinio ikvepimo!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nuostabus komentaras, ačiū! Tokiems skaitytojams norisi tik rašyti, rašyti ir nesustoti! :)
      Кokia knyga bus prizas, galėsit sužinoti jau šį vakarą, nes jau esu atsivėrusi juodraštį praeitų metų skaitiniams :)
      Jeigu paskaitysite ką nors iš tų mano skaitytų Akunino knygų, prašau, palikit komentarą, labai įdomi kitų nuomonė. Ar ir kiti skaitytojai taip juo žavisi, kaip aš :)
      Labai noriu paskaityti "Druską jūrai". Jūsų rekomendacija šitą knygą mano kitų metų skaitinių planuose pastūmėjo į aukštesnę vietą :) Taip pat ir dėl "Paskutinių apeigų" - vis planuoju, šita knyga mano dėmesį labai užkabino, o "Moiros ir furijos", sako, geriausia knyga moterims skaitytojoms šiais metais! Būtinai skaitysiu visas ir aprašysiu savo įspūdžius.
      Ačiū už palinkėjimus!

      Panaikinti
  2. Labas, Jurgita,
    Kaip jėga sutikti tave internetiniame pasaulyje ir skaityti vėl tavo mintis. Labai myliu skaitančius žmones ir nuolat labai atidžiai renkuos, ką skaityti! Todėl dabar kaip dovaną perskaitysiu visą tavo blog'ą ir rekomendacijas. Džiaugiuosi kaip vaikas! Skleisk skaitymo dvasią ir dalykis jo džiaugsmu. Tą darysiu ir aš!
    Linkėjimai nuo Jurgitos!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jurgita, man rodos, feisbukas man išdavė, kuri pažįstama Jurgita skaitė šitą įrašą, jei aš neklystu, tai labai malonu man tave čia "matyti"! Džiaugiuosi, kad tinklaraštis sudomino, tikiuosi, paskaitinėjusi keletą įrašų nepraradai to noro perskaityti visą blogą, cha cha :D.
      Siunčiu didelius didelius linkėjimus!

      Panaikinti
  3. Džiaugiuosi už tave, kad "varai" toliau. Tikiuosi, kad vieni metai tinklaraščiui nebus riba (kaip netyčia nutiko man, ups). O sparčiai artėjančių Naujų metų proga labai linkiu tau kitąmet būti sausio Jurgita - pačia geriausia savęs versija! ;)*

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Agne, labai pasigendu tavo įrašų ir minčių, vis pasižiūriu tavo feisbuke, ar neįkėlei ko nors naujo į savo tinklaraštį, nes man tavo pasikalbėjimai labai patikdavo. Linkiu tau atrasti norą dalintis iš naujo, nes neabejoju, kad ne tik aš pasigendu Agnės katiniškų tekstų :)
      Šaunus palinkėjimas! Аčiū!!!:)*

      Panaikinti
  4. Labas, Jurgita! Taip smagu, kad sukurei butent toki bloga, kuriame daliniesi savo skaitymo patirtimi. Tokiame skubejimo ir uzimtumo amziuje skaitantis zmogus yra grazus zmogus. Pati jauciuos taip, kad laikas praleistas su knyga niekada nebuna laikas praleistas veltui. Net jeigu ir knyga buvo visai prasta, vis vien jos pabaigoje jauciuos ismokusi tam tikra pamoka. Pastaraisiais metais buvau panirusi i klasika ir tokius didesbius veikalis kaip Dostojevskio "Nusikaltimas ir bausme", Tolstojaus "Anna Karenina", Bulgakovo "Meistras ir Margarita", Sabaliauskaites "Silva Rerum" ir pan. Yapc patinka tokios knygos, kurias paskaicius paskui galiu palyginti su spektakliu ar filmu. Bet skaitant tavo blogus, ypac metu apzvalgas, susigundziau paskaityti daugiau populiarios literaturos iterpiant viena kita klasikos veikala. Aciu tau uz tavo apzvalgas ir uzsidegima!

    Linkejimai,
    Agata

    P.S. per musu su vyru vestuves, vietoj geliu prasem, kad sveciai mums knygas dovanotu. Buvo nuostabi patirtis!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, Agata! :)
      Kartais jaučiuosi taip, tarsi per daug skaityčiau popso ir taip norėtųsi, kad tos rankos labiau tiestųsi link klasikos... Tačiau šventai tikiu, kad nereikia savęs prievartauti skaityti "teisingas" knygas, tad klasikos imsiuosi tada, kai tam kils didesnis noras :) O tu šaunuolė, tokios knygos, matyt, praturtina labiausiai!
      Labai šauni idėja dėl knygų per vestuves. Puikus būdas papildyti namų biblioteką knygomis, kurias tavo artimieji vertina kaip geras (kitaip juk turbūt nedovanotų, tiesa?:)).
      Ačiū už mielą komentarą ir džiugu, kad užsukai!
      Linkėjimai atgalios! :)

      Panaikinti
  5. Visai netyčia užklydau į šį tinklaraštį ir džiaugiuosi užklydus. Tikrai įdomiai ir šiltai (nežinia, kiek šis žodis čia tinka:>) parašyti įrašai. Manau, dar ne kartą sugrįšiu. Sėkmės ir toliau rašant, bei tikrai knygiškų artėjančių naujųjų metų!:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika atvykusi! Malonu "girdėti", kad mano apžvalgos skaitosi įdomiai ir šiltai :) Labai lauksiu grįžtant!
      Linkiu geriausių knygų naujaisiais metais!

      Panaikinti